- Stop crying your heart out

Jag håller på & dör av trötthet, skola till 2 sen några timmars gående på stan med olly .. köpt lite julklappar, hann bara med mamma&pappa tyvärr, men på torsdag blir det mer. Kan inte köpa nånting alls till mig själv och jag HATAR det, enda gången jag inte är egoist är nog på julen haha. Träffade merdin&esat lite snabbt på stan också. Och det hände massa roliga saker idag på stanockså, jag kan va helt sjukt ibland asso, men det ska vi nog inte gå in på. Men underhåller mig själv gör jag iaf hahaha.

Det känns som jag kommer bli sjuk, och hoppas nog lite på det också, orkar inte skolan, finns ändå typ inget att göra längre. Men det är bara 1 vecka & 1 dag kvar! Och jag har fortfarande inte hittat en klänning jag vill ha på avslutningen, och har tänkt och klippa mig & färga håret innan det också. Men det hinner jag nog med denna eller nästa :) Men ibland när man beställer klipptid hos min frisör kan det ta flera veckor innan man kan få tid, hon är alltid så upptagen, men ingen slår henne så hon är värd att vänta på :) Nu kommer säkert nån fråga vart jag klipper mig och det gör jag på Mates på drottninggatan, dom är ganska dyra, att klippa & färga håret brukar kosta ungefär 1500 kr för mig, men det är olika beroende på vad folk har för hår. Mitt är ju ganska tjockt och långt :) Eller nja, inte så tjockt längre, har slitit sönder mitt hår med plattången tyvärr. Men långtlångtlångt har det blivit iaf, men nu ska det mest slitna bort tycker jag :) Och färga ska jag göra ljusare, till nån ljusbrun nougat guldig färg med litelitelite röda toner i kanske, ska inte göra några slingor men det ska va skiftningar i håret iaf hihi. Nu ska jag snart hoppa in i duschen när jag kan slita mig från min älskade dator, sen plugg, sen Desperate Housewifes, missa inte det kl 21.oo på femman! Puss.



If you could love me like you did before ..

Kommentarer
Postat av: lovisa

Tycker du ska färga så som du har tänkt faktiskt. Inte som alla andra nu i vinter som färgar mörkt ! :D

2008-12-10 @ 19:01:16
Postat av: Caroline

Okej vad bra att nån mer tycker som jag då! :D

2008-12-10 @ 19:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0