- You make my day

Hej igen bloggen. Min tråkiga & ensamma dag blev bra till slut på grund av min älskling. Från ingenstans ringer det på dörren och där står han, fan vad jag förvånad ja blev, de är ju en bit härifrån till stan också, men tack älskling, du gjorde min dag. hatar egentligen överraskningar men fan va glad ja blev haha. så vi myste bara & sådär, skönt me lite sällskap hihi. Nu har jag precis ätit taccos, är mätt som jag vet inte vad. Imorron blir det skola sen stan, ska köpa en klänning och resten av julklapparna :) Kulkul, på fredag blir de antagligen att fiesta! På lördag blir det kanske laserdome me tjejerna & massa folk, måste bara få ihop 18 st pers först, nån som är på?

Nu har ja äntligen fått en klipptid också, på tisdag nästa vecka kl 2 :) Ska bli kul med lite förändring!

Känner mig på lite bättre humör nu igen, det går verkligen upp&ner för mig .. men så är det vell :)
Hoppas ja behåller humöret uppe nu, för när jag blir sur, lessen eller arg går det ut över exakt allt&alla haha ..

Pusshej så länge!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hur ska ni ha det egentligen:S ena stunden tsm andra inte...

2008-12-10 @ 20:04:04
Postat av: Caroline

jag vet .. it's complicated.

2008-12-10 @ 21:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0