- Skola.

Sitter i skolan nu, vi har mentorsdag och skulle ha en "kul dag". Men fyfan säger jag bara, massa geografi uppgifter och massa TRÅKIGT, så sitter hellre här i datasalen istället :) Förr brukade vi typ gå och fika på något café eller gå på bio eller något roligt på mentorsdagarna, men dom har tydligen blivit snålare med åren. Snart ska vi se på film iallafall, vet inte vilken än men om de blir en såndär faktafilm kommer jag bli riktigt besviken på mina lärare. Föresten är min favoritlärare Anders inte här för igår fick han en bebis, Evelina, GRATTIS TILL HONOM! Det dåliga är att han inte kommer va här nu på ett tag, gonna miss him :(

Idag är jag riktigt trött och seg asso, och nu kom jag på en sak jag glömt att berätta för er. Jag har tagit ut min piercing, ni vet den i överläppen (fjortispiercingen) och det känns så SKÖNT. Blev så himla trött på den, kände mig verkligen fjortisaktig och skabbig med den.  Även fast jag passade ganska bra iden, så va den inget för mig längre :) Så nu har jag ett litet hål, men det ser mest ut som en litenliten leverfläck. Nästa piercing blir i naveln, kanske mer ännu fjortisaktigt haha, men vafan, har velat haft det sen jag va liten så det är dags nu. Tycker det är så snyggt till en brunbränd mage och en färgglad bikini. Åh nu längtar jag till sommar också haha :) Men har massa saker att se fram emot som händer ganska snart:

18 December (imorron) - Avslutning, LOV
23 December - Farmor&Farfar, kusiner och annan släkt kommer som jag saknat!
24 December - A, ni fattar ju varför
31 December - PAAAAAAARTY!
21 Januari - Jag fyller 16 :D

Nu ska jag läsa lite bloggar innan jag drar in och tittar på filmen, PUSSHEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0