- Sisters by heart.


 

Saknar dig så himla mycket, du kommer alltid att va en av mina närmaste vänner, vi upplevde nästan allt tillsammans. du hjälpte mig genom det absolut svåraste jag varit med om i mitt liv, ni som känner mig vet antagligen vad det är. även fast ingen vuxen (varken våra föräldrar, våra lärare eller någon annan) ville se oss tillsammans höll vi ihop och vi var så himla tajta. vi var katastrof tillsammans, hittade på värre&värre saker hela tiden, men jag hade det underbart med dig. alltid hade vi lika roligt, och jag saknar verkligen "vår tid". jag kallade dig min syster, och på nått sätt var du som min syster, vi kom aldrig överrens, tjaffsade varje dag, men blev alltid sams nästan direkt. du kände mig bättre än nån annan och det gör du nog fortfarande, och jag vet precis hur du är. även fast vi glidit isär kommer du alltid att betyda så otroligt mycket för mig malin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0