- Pappa Grappa.

Hej bloggen! Har haft fullt upp idag, vaknade vid 12, hoppade in i duschen & gjorde i ordning mig för att sen åka och möta alla släktingar :) Så kul att träffa alla, speciellt farmor, eller fammi som ja kallar henne :)<3 Sen åkte vi bara hem till oss, dom va helt hysteriska över vår nya lägenhet haha, dom tyckte den va jättefin så det va kul. Sen fikade vi bara och snackade och lite så, ett tag sen vi sågs ju. Måste varit i juni/juli nångång. Sen gjorde jag i ordning mig för kvällen, sen åkte vi och åt på Pappa Grappa, jag åt både förrätt, varmrätt & efterrätt haha, men jag ÄLSKAR mat! Kom hem nyss typ, känner mig sådär barnsligt förväntansfull inför imorron, JULAFTON ju :) Ska bli jättemysigt, god mat, massa godis & gott och sen JULKLAPPAR.

Tog en dålig bild med mobilen på vår julgran, man ser bara halva granen & bara hälften av julklapparna ligger där, för sen kom mina kusiners & fammis & farfar också, men här är den iaf;


Om jag inte hinner skriva imorron, GOD JUL SNYGGINGAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0