- JULLOV!

Nu är humöret på topp, ja har 3 veckors lov, de kan inte bli bättre :) Igår åkte jag&malin hem till mig, fixade oss, åkte till avslutningen, fick våra betyg, tänkte skriva dom här, de är alltid nån som frågar om vad jag har för betyg + att jag faktiskt är stolt!

Svenska: MVG
Engelska: MVG
Matte: G
Geofrafi: VG
Historia: MVG
Religion: VG
Samhäll: MVG
Idrott: G
Bild: G
Slöjd: G
Hemkunskap: G
Fysik: G
Kemi: G
Biologi: G
Spanska: VG

Kommer massa bilder från avslutningen sen när jag fått bilderna från dom andra tjejerna i klassen, jag tog inga :)
För er som undrar hade jag en svart klänning, svarta nylonstrumpbyxor och höga klackar.
Efter avslutningen åkte jag & merdin hem till mig, så sov han här. Ikväll får vi se vad som händer, kanske träffar Olly :)
PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0