- If u fall I will catch you.

Nu har ja precis kommit hem, efter skolan gick vi aldrig och åt på pekinghouse eftersom vi aldrig orkar haha. Vi har planerat det i kanske 3-4 veckor men, nästa vecka kanska? haha. Vi gick hem till dajana istället, pluggade lite, åt & snackade lite skit som vanligt bara :) Sen hämtade mami mig och nu ska jag försöka plugga vidare lite. Det känns som att den här veckan går sjukt lååångsamt .. längtar redan till helgen, massa kul kommer antagligen hända :)
Jag vet inte vad det varit med mig dom senaste dagarna, mår inte alls bra, fryser & känner mig jätte trött och hängig, kommer säkert bli sjuk också .. men känner att det faktiskt inte gör så mycket just nu, skolan dödar mig.
Bara för att ni ska tycka synd om mig, vad vi haft & har denhär veckan:
Svenskaprov, no prov, idrotts omprov, spanska förhör, spanska redovisning.
Bästa victoriaskolan! NOT.

Menmen, haha kommer snart ett inlägg om nått lite roligare, pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0