- Heaven give me a sign

Det är när jag är ensam
som jag börjar tänka som mest ..
Varför plågar jag mig själv såhär?
Jag låter det pågå .. även fast det gör så ont
Om jag låter dig gå är jag ensam,
Det kommer vara så tomt ..
Men du har tagit ifrån mig
mitt självförtroende, min självkänsla
Du har kontrollen över mig
Det brukade vara jag
som hade kontrollen
jag brydde mig inte
vad händer nu?
jag är maktlös, hjälplös
& det vet du
Hur kunde det bli såhär?
Jag älskar dig
men samtidigt hatar dig
Du låter mig falla
Jag vet att du försöker
men du förstår inte ..
det enda jag begär
är att du behandlar mig som jag förtjänar
visar att du älskar mig
varför kan du inte förstå?

Sometimes the hardest thing and the right thing are the same.


"Jag förstår inte när det gick fel .. gav jag honom för bra självförtroende, behandlade jag honom för bra, älskade jag honom för mycket?"
"Frågan är inte vad du gjorde för fel, du säger att han har makten nu, men hur lågt har han låtit dig sjunka? Du säger att du har gett honom för bra självförtroende, vart är du själv nu? Känner du sig själv längre? Vet du vem du är?"

..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0