- Fredag.

ÄNTLIGEN FREDAG! Så skönt :) Hann inte skriva något igår, men efter skolan åkte jag först till navesta med malin & några till och träffade matte en snabbis och fixade lite grejer. Sen åkte jag till stan med malin och åt, på chicken såklart, sen kom olly & vi gick runt lite på stan. Jag hittade bara ett par leggins och ett par örhängen, letade lite julklappar också men de blev inte att köpa något igår. Sen åkte jag hem vid 7 ungefär, ajuste, Darin uppträdde på stan också, haha han är så bra :O Han sjöng min favoritlåt också (a) den med kat deluna ni vet :)

Idag slutade jag halv 2 istället för halv 4, hade kompledigt, så skönt! Sen tog jag bussen hem, träffade dessie på bussen, hon bor tydligen också här nånstans :) Sen nu ska jag snart fixa mig sen åka till stan, eller nej inte snart men senare ikväll, typ 6-7, tror jag iaf .. annars är ja vell bara hemma & myser ikväll. Ska träffa merdin nått också, saknar honom .. menmen, återkommer senare. PUSS!


Kommentarer
Postat av: :D

vart har du flyttat typ? :D

2008-12-06 @ 14:16:01
Postat av: Caroline

Lövstad slott :)

2008-12-06 @ 15:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0