- Darin.

Måste bara säga att jag älskar Darins nya skiva! För ett halvår sen hade jag aldrig lyssnat på honom, men endel av hans låtar är riktigt härliga party låtar, och jag bara älskar hans låt Strobelight, Flashback & See you at the club. Ingen har vell missat min lite uttjatade favoritlåt - Breathing your love som han sjöng tillsammans med Kat Deluna. Han gör inte bara
bra musik, han är SVENSK och är typ halvt känd utomlands nu, vi har ju inte så många svenska världskändisar och så har en sjukt bra röst + att han är så himla gullig :) Mer Darin åt folket!

Strobelight.


Flashback.


See you at the club.

Kommentarer
Postat av: Anonym

han e långt ifrån svensk

2008-12-28 @ 23:10:03
Postat av: Anonym

JAG VILL SE MER BILDER PÅ DIG, DU ÄR SNYGGAST I VÄRLDEN!!

2008-12-29 @ 00:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0