- Christmas tree.

Hello bloggen! Nu har jag verkligen fått in den riktiga julstämningen, har precis pyntat granen, den går i rött & silver, jätte fin blev den, kanske blir en bild sen :) Sitter också och lyssnar på julmusik nu, bara 3 dagar kvar ju!

Min kväll igår spenderades med Olly&Amina, en lugn & mysig kväll, tog en kvällsfika på coffehouse, tog en varm choklad & snackade lite skit, sen åkte olly & jag hem till mig, såg på Love Actually som gick på fyran, ÄLSKAR DEN. Sen sov Olly här också :)

Blir inte så mycket bloggskrivande nu på lovet, man har ju en del annat för sig, sen är det ju jul snart också.

Den 27, 28, eller 29 ska Olly jag & Amina åka till sthlm och shoppa, det är ju mellandagsrea då i hela Sverige, och Sthlm lär ju ha det största utbudet, då har man ju fått lite pengar också, så det ska bli kul :) Behöver shoppa skor till nyår bland annat, sen känner jag att jag vill ha massa nya kläder! Och malin om du läser det här, är du på? Skulle va kul om du också ville följa med, hör av dig!
Skriver senare, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0