- Britney Spears.

Igårkväll såg jag en dokumentär om Britney Spears på fyran och fyfan vad jag blev rörd. Jag har inte riktigt förstått vad som hände med henne när hon rakade av sig håret & allt dedär, när det enda man hörde om henne var dåliga saker hela tiden. Men nu förstod man verkligen att hon inte har det lätt, att hon har gått igenom så himla mycket och så. Ända sen jag va liten har hon varit en av mina största idoler, jag hade alla hennes skivor & jag avgudade henne. Och hon är ju fortfarande så jävla bra, hon är ju liksom den jag kommer komma ihåg mest när jag är gammal & tänker tillbaks på vilken musik jag lyssnade på som liten. Allt hon gör blir ju succé, och även fast hon haft det så svårt är hon fortfarande en stjärna som gör det hon gör så jävla bra. Dessutom bara älskar jag hennes nya skiva Circus!



Några av hennes nya låtar från albumet Circus :)

Circus.



Shattered glass.



Trouble.



Phonography.


Kommentarer
Postat av: maja

aså du är en av dom,en av dom som innan dokumentären sa att britney var töntig och att det ba va någon man gilla som barn och sen men nu helt plöstligt gillar du henne:S Man ser igenom det säger jag ba.......

2008-12-07 @ 21:03:34
Postat av: Caroline

nej, jag har alltid gillat henne, enda sen jag va 6-7 år. visst tyckte jag hon va en idiot under den tiden hon höll på som hon gjorde, men det VAR hon ju, det sa hon ju själv. och all musik hon gjort har jag alltid tyckt om!

2008-12-07 @ 21:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0