- 2008.

Sammanfattning av år 2008 !


- gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
ja, det gjorde jag nog.

- höll du några av dina nyårslöften?
hade inga.
- blev någon av dina vänner förälder i år?
nej.

- dog någon som stod dig nära?
nej.

- vilka länder besökte du?

england & thailand.

- är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009?
mm.

- vilka datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
finns många datum ..

- vad var din största framgång 2008?
mina betyg!

- största misstaget?
ojoj, hundra misstag.

- har du varit sjuk eller skadat dig?
sjuk bara. feber, förkyld & sånt.
- bästa köpet?
massor, min peakjacka & massa skor & sånt :)

- vad spenderade du mest pengar på?
kläder of course.

- gjorde någonting dig riktigt glad?
aa :)

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?
Hm, måste nog vara Flo rida & T-pain - low, Katy Perry - I kissed a girl & massa massa andra.

- var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
både och tror ja.

- vad önskar du att du gjort mer?
hm, försökt att inte bli kär.
- blev du kär i år?
ja.

- hur många förhållanden?
1.

- favoritprogram på tv?
one tree hill, gossip girl, desperate housewifes, the hills.

- bästa boken du läste i år?
hm, räcker det om jag älskar dig heter den.

- största musikaliska upptäckten?
what?

- något du önskade dig och fick?
ja.

- något du önskade dig men inte fick?
ja.

- vad gjorde du på din födelsedag 2008?
firade.

- finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
ja.

- hur skulle du beskriva din stil år 2008?
som vanligt, snygg alltså haha.

- vad fick dig att må bra?
familj vänner och han ..

- vem/vilka saknade du?
ingen speciell.

- de bästa nya människorna du träffade?
de finns många!

2008 har varit ett helt okej år, sommaren blev väldigt lyckad, men resten av året har inte varit så bra för min del. Det har hänt mig saker som jag aldrig trott skulle hända mig, jag har mått så dåligt som jag aldrig trodde jag skulle kunna må och jag har förlorat många viktiga personer som betyder mycket för mig. Jag har blivit otroligt sårad detta år, och när jag tänker efter är det nog bara Thailand tillsammans med min familj & Olly som var riktigt riktigt bra det här året. Men jag ska inte klaga, det här året har helt enkelt inte bara blivit så lyckat, men jag kommer aldrig glömma år 2008, främst på grund av dåliga händelser som hänt.

Lite bilder från det gångna året.
Dom kommer inte i ordning.



Olly & Jag i somras, precis hemkomna från Thailand.



Jag & Dajana innan min första bosniska fest jag varit på, Konsär i Borgen var det, Sako Polumenta & Selma Bajrami kom, bosniska kändisar :) hade jätte roligt den kvällen.



Under nästan hela 2008 har Merdin varit den viktigaste personen för mig. Trots att det gått lite upp & ner för oss, är jag jätte tacksam för tiden vi haft tillsammans, en del av mig kommer alltid älska dig. Du har alltid funnits där för mig när jag behöver dig och det betyder jätte mycket för mig.



Det här var ganska nyligen, 8 November för att vara exakt, då var det Piraja Idol fest eller vad det var, kanske en av vinterns roligaste händeleser enligt mig. Olly & Jag på bilden :)



Under det här året har jag & Dajana kommit väldigt nära varandra, och det är jag jätte glad för, jag litar verkligen på dig & du ska veta att du betyder jätte mycket för mig <3



Nästan hela sommaren spenderades med min (som ni säkert redan förstått) bästa vän Oliwia. Först var vi i Thailand i 3 veckor, sen var vi med varandra nästan varje dag tills sommaren var slut. Hade verkligen en jätterolig sommar tillsammans :)<3



I början av året spenderade jag mycket av min tid på konfirmationen, det enda som var roligt med det var nog det här lägret, dum som jag är hoppade jag av precis i slutet av konfirmationen eftersom jag inte pallade mer, så inga presenter för mig inte. Hade trots allt en ganska rolig tid med dom här snyggingarna :)



Årets höjdpunkt, Olly & jag i Thailand. Mycket sol, bad, festande, shopping & god mat. Underbart!

Nu fick ni iallafall ta del av en liten del av mitt år, orkar inte lägga in mer bilder. Ett väldigt långt inlägg, hoppas ni tyckte att det var ett roligt inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0