- 1 dag kvar!

Dagen blev lite roligare till slut. Vi såg nån film som va 30 min Shrek's jul eller nåt hahaha, men ja, den var ju iaf bättre än en såndär faktafilm. Efter det gjorde vi några lekar, en lek där man kunde få massa godis och sen en annan nivet dendär trampa-sönder-ballonger-runt-foten-leken haha. Och den hade alla nior, alltså över 70 personer, så a. de va lite kaos kan man säga, jag får jämt panik och blir rädd haha, så det gick inte så bra för mig. Sen fikade alla nior tillsammans, satte upp ett långt bort över en hel korridor, vi fick pepparkakor, julmust och nån chokladsak :) Sen slutade vi, då va klockan 2, så sprang jag till vägträffen och precis när jag kom, typ fem över 2, kom bussen :) Så nu har jag legat i badet lääänge, jätteskönt, har också smörjt in mig med brun utan sol över hela kroppen & ansiktet för och hålla kvar den lilla brännan ja fick igår.

Imorron är det avslutning kl 18.oo, kan inte fatta det asso, 3 veckors LOV! Jag behöver det verkligen, bara bort från allt plugg, men den största lyckan är nog ändå att få SOVA på morronen. Sova är det bästa jag vet :)

Här är en bild på när vi fikade.



Här är en annan bild vi tog för några veckor sen, bara några ur klassen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0